sábado, 3 de octubre de 2015

Qué es un cuerpo anoréxico?


Esp - Gal



Estar anoréxico/tener un cuerpo anoréxico - tener infrapeso

Únicamente las personas que padecen anorexia se encuentran en un cuerpo anoréxico. Por tanto, no se debe decir que alguien tiene un cuerpo anoréxico sólo porque pese muy poco, podríamos decir que esa persona está (muy) delgada o con infrapeso. Dar por hecho que una persona está enferma sólo por la impresión que produce a nuestros ojos resulta capacitista.

Debemos dejar de concebir la delgadez como algo provocado por un trastorno o bien por "el único peso válido". Dejemos de concebir la gordura como algo malo y desagradable.

Cada persona tiene sus curvas, todas válidas. 





Estar anoréxica/ter un corpo anoréxico - ter infrapeso

Soamente as persoas que padecen anorexia se atopan nun corpo anoréxico. Polo tanto, non se debe dicir que alguén ten un corpo anoréxico só porque pese moi pouco, poderíamos dicir que esa persoa está (moi) delgada ou con infrapeso. Dar por feito que unha persoa está enferma só pola impresión que produce aos nosos ollos resulta capacitista.

Debemos deixar de concibir a magreza como algo provocado por un trastorno ou por "o único peso válido". Deixemos de concibir a gordura como algo malo e desagradable.

Cada persoa ten as súas curvas, todas válidas.



No hay comentarios:

Publicar un comentario